PurPle Love
| +Follow || Dashboard |

Change.
Sunday, December 8, 2013 | 10:16 AM | ♥ 0 purple love
Aku taknak diri aku yang sekarang wehh. Sikit2 emo, sikit2 emo. Tolonglahhh, aku nak diri aku balikkkk. Dengan kawan sendiri pun nak emo, dah kenapaaa. Pehal dengan aku weh. Aku nak aku yang dulu yang happy-go-lucky , periang , suka paku orang dan lain2lah. I want my real life back! Pleaseee T_T Ni semua sebab cinta r. Adehh, jiwa aku dah rosak. Mulai sekarang aku taknak dah berharapan tinggi kat seseorang. Cukuplah setakat ni aku dah banyak kali sakit hati dengan laki. Mungkin dengan menganggap semua orang adalah kawan biasa dan tak lebih dari tu membuatkan aku tak lagi kecewa? I want ME. I love myself and i don't want to hurt myself and my own feelings. I know Allah has plan the best for me. I will just wait and  did something productive in my lives especially to my parents. Say no to EMO anymore :) i will be myself. Next year. You will know who i really am. The one that always happy like no problems at all. Hope that next year will be my year :D Aminnnnn . Pray for me ya! And also my SPM :D daaa



OLDER


Klik kartun atas ni for MORE ♥

Holaaaa !


Disclaimer ♥


This is Amirah Husna ; )






JERIT! ♥


ShoutMix chat widget



Tagboard ♥