PurPle Love
| +Follow || Dashboard |

Hate him
Friday, November 15, 2013 | 7:02 AM | ♥ 0 purple love
 Now i know that he and his ex is still together. Memang diorang tak date tapi nampak gaya diorang ni macam kekasih gelap tahu dak? Setiap malam call tapi ermmm ntahlah.   Ooo, patut la dia macam takpa tak contact aku selama ni. Tapi dulu tu kenapa dia ermm macam ermm, ntahlah. Dia pernah kata dia sayang aku, but now? Hmmmm. Lelaki memang cakap keling sungguh. Aku benci lelaki. People says, if you want to forget someone, find someone. So, how? Aku pun dah pening, naik gila fikir. Aku memang takkan terima dia dan takkan percaya dia dah lepas ni. Aku berani jamin la. Aku BENCI sangat2 dekat dia. Dia macam mempermainkan hati aku ja. Hate him. Ingat aku apa? Patung? Takdak perasaan yang dia boleh buang kutip macam tu ja. I have feelings too okay. If you don't want me, so, why did you treat me so well before? Why you treat me like you love me? Pleaselah. Kalau dari dulu kau masih sayangkan ex kau, jangan lah libatkan aku. Aku taknak pun semua ni terjadi. Memang dulu aku anggap kau kawan ja tapi lama2 aku makin selesa dengan kau dan tiba2 kau jadi macam ni. You hurt my feelings. Jangan jadikan aku tempat kau luang rasa bosan kau. JANGAN. Aku benci kau. Aku benci lelaki. Hmmm





OLDER | NEWER


Klik kartun atas ni for MORE ♥

Holaaaa !


Disclaimer ♥


This is Amirah Husna ; )






JERIT! ♥


ShoutMix chat widget



Tagboard ♥