PurPle Love
| +Follow || Dashboard |

Yes or No? o_o??
Wednesday, July 10, 2013 | 10:51 PM | ♥ 0 purple love
Okay now aku dah bertukar ke sekolah baru. I have found someone but i don't know what i really feels about him. Rasa nak terbakar otak ja bila pikir pasal benda ni. He is totally unexpected. Dia ni sat macam ni sat macam tu. Sat gaya macam suka aku, sat macam nak jauhkan diri dari aku, haiyhhh pening woiiii ngan perangai dia ni. Anything, aku tetap berdoa supaya dia jodoh aku sebab dia totally understanding! Dia paham sangat dengan perangai aku macam dah lama kenal tapi kadang2 tu takpaham jugak. arghhhh, dah2 stop sampai sini dulu, daaaa. Pray for me :) Oh ya, selamat berpuasa!




OLDER | NEWER


Klik kartun atas ni for MORE ♥

Holaaaa !


Disclaimer ♥


This is Amirah Husna ; )






JERIT! ♥


ShoutMix chat widget



Tagboard ♥