PurPle Love
| +Follow || Dashboard |

Tee Ai Pi Yu. TIPU!
Tuesday, October 9, 2012 | 9:08 AM | ♥ 0 purple love
Saat berganti minit, minit berganti jam dan jam berganti hari. Semakin lama, semakin jelaslah bahawa semua perjanjian2 kau tipu2 belaka. Aku masih ingat janji kau untuk ......... . Mungkin itu hanya janji2 manis dari seorang lelaki biasa yang hendak memikat seorang perempuan. Aku tidak dapat lari daripada kenyataan itu. Manis memang sungguh manis dan setiap janji2 mu menyebabkan aku seperti berada di awang awangan. Mengenang balik kisah kau dan aku, memang ada kenangan manis dan juga pahit tapi yang pahit itulah yang mematangkan kita bukan? Tapi aku terpaksa katakan yang aku akan benci kau SELAMANYA mulai daripada hari ini. Bersentuhan antara kita tidak sesekali sebab itu memang sudah jadi pedoman setiap umat Islam. Benci aku terhadap kau semakin membuak-buak hinggakan aku lupa segala kenangan manis kita. Terlalu banyak sangat parut2 yang tiada ubat dan tidak boleh disembuh ada pada hati aku yang lembut ini. Mengalir air mataku ini setiap kali aku memikirkan mu, tanpa kusedari tanpa kuperasan. Aku tak larat lagi untuk hidup begini. Jikalaulah ada tiket untuk aku pergi ke mana2 tempat dan keluar dari semua masalah ini dan bersuka ria bersama orang2 yang sayang aku, kan lebih best. Bolehlah aku keluar dari kancang kehidupan yang terlalu perit untuk aku teruskan ini. Tolonglah, aku nak keluar daripada dibelenggu oleh kau. Dibelenggu dengan bayang2 kau, perjanjian2 manis kau,kenangan2 manis kita. Kalau ada doraemon kan best, boleh aku mintak pergi ke masa lampau dan menyuruh aku memilih keputusan untuk tidak bersama kau dulu.ok lah bye! setakat itu sahaja coretan daripada saya. Harap tidak keluar muntah hijau selepas baca ni ;) Peace No War!


OLDER | NEWER


Klik kartun atas ni for MORE ♥

Holaaaa !


Disclaimer ♥


This is Amirah Husna ; )






JERIT! ♥


ShoutMix chat widget



Tagboard ♥