PurPle Love
| +Follow || Dashboard |

Sudah berakhir...
Friday, September 28, 2012 | 10:39 AM | ♥ 0 purple love
 Harini official lah aku dengan dia sudah takdak apa2. Apa nak jadi, jadilah. Walaubagaimanapun aku akan tetap berusaha bersungguh2 untuk peperiksaan besar aku nanti iaitu PMR. Walaupun hatiku telah terguris terlalu banyak sangat, habis barang dia yang dia beri pada aku , aku koyakkan. Aku dah taktau nak buat apa. Ni lah endingnya cerita aku dan dia. Aku masih sayang dia dan aku nak sangat dia tau. Tapi apakan daya, nasib tidak menyebelahi antara hubungan kami. Aku harap dia buat dengan segala usaha yang dia taburkan untuk PMR dia nanti. Aku dah tak harap apa2 dah dengan dia. Dia lah lelaki pertama yang pernah masuk dalam hati aku. First love yang terbalas katakan. ok itu sahaja. Maaf kerna telah tulis dengan penuh jiwang, hehe. Aku harap sangat aku dengan dia bersatu balik, tapi tak apelah cik oiyyy. Benda dah nak jadi, nak buat mcm mana kan? Aku taknak dia menyesal di siang hari. Aku taknak jadi penyebab utama dia menemui kegagalan. Aku taknak semua tu! Ni sahajalah yang aku boleh buat dari jauh. tapi jauh di sudut hati aku, ingatlah yang aku masih sayangkan kau. Ingatlah. Hope hang bahagia....


OLDER | NEWER


Klik kartun atas ni for MORE ♥

Holaaaa !


Disclaimer ♥


This is Amirah Husna ; )






JERIT! ♥


ShoutMix chat widget



Tagboard ♥